my pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

Till Death do us part

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

Hari apa seh ini?!!!

hari apa seh hari ini?! ada apa seh dengan hari ini????
dari pagi kok rada-rada be-te sampe siang pung suka mendengar berita yg tidak mengenakan..dan  yg terparah mengetahui berat badan ku yg sekarang naik !!!!!!!!
oh nooooooooooooooooooo .. yup... bagi yg selama ini rada iri sirik sama badan gw yg aduhai  langsing dan tak ada wartel di pinggang, boleh lah kalian sekarang tertawa senang melihat aku sekarang sudah ndut...hix hix huwaaaaaaaa..gila yaa..udah lama gak nimbang, begitu nimbang tadi di dokter kantor, gw langsung siyok se syok syok nyaaaa!! selama hidup gw baru kali ini timbangan gw ber kepala 5...
ulah siapa ini?! ini adalah ulah si susu!! mau nangis gero-geroooo...
pulang nanti, langsung gw buang deh tuh susu di tong sampah..bakar sekalian aja apa?!

3 comments:

  1. heeiii congratss yaaa,,

    slamat dataanggg di trimester pertamaaa yang aduhaaii ini :)
    gw jugaa samaa periksa di hermina jatinegara tapi sama dokter Binsar,alhamdulillah skr kandungannya masuk di minggu ke 12..

    semangaatt yaaa,,smoga lancar dan sehat teruss :)

    -indah-

    ReplyDelete

Daisypath Wedding tickers